reklama

Kto je to tá superstár?

Ďalší ročník súťaže Superstár ,dokazuje ,že tento spevavý program bude musieť zmeniť svoj formát, ak si bude chcieť udržať akú takú sledovanosť. Po tých rokoch už všetci totiž vedia, že žiadna superstar nikdy z tejto súťaže nevzíde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Čo si budeme klamať. U programov typu superstar,hládame talent a ine,ide o zábavu. A Superstar je v podstate celoplošne vysielané pozlátkom posypane karaoke.Minulý rok bolo obdobie kedy každá Slovenská televízia mala svoj Talent, či Superstár. Dokonca bojovali proti sebe v tých istých hodinách. Tohto ročná superstár ukazuje iba ,že tento formát v jeho súčasnej podobe producentsky pokrivkáva. Či už samotným výberom Tiny ako moderátora, ktorá na obrazovke v programe typu Superstar ,vyzerá absolútne neprirodzene. Možno ešte taký ženský magazín by sa dal. Ale superstar zatiaĺ nie. Mne samotnému niekedy pôsobí pofidérne keď sa so speváka stane moderátor,herec,uvádzač ,básnik,spisovateľ.Všetko naraz:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bohužiaľ aj tohtoročná porota je veľmi slabá. Ak by som veľmi privrel oči tak môžem povedať ,že v nej sedia dvaja porotcovia. Habera a Osvaldová. Rytmus, ma prekvapil. Škoda, že v zlom. Určite hovorí pravdu(podľa seba).Avšak ta pravda vychádza z hluchého polena(dúfam ,že ma za tento názor nedá zbiť). Prísediaca po haberovej pravej ruke by mi osobne spravila vatčšiu radosť v programe typu PEŘICKO.

Pracoval som v hudobnom biznise nejaký piatok a ako aj doma a ako aj DJ inklinujem k menej komerčnej hudbe. Ale aj tak som si každú superstar ,so záujmom pozrel. Vždy ma zaujímalo ako to vystrelí. A to ,že tu nemáme milión talentov na spev je úplne jasné každému občanovi. Kvalita karaoke predvádzaného každým rokom klesá. Ale čo sa dá čakať od človiečikov ,ktorý majú 15 -16 rokov a chýba im to čo má iba pár mladasov. A teda Osobnosť a z nej plynúce skúsenosti. Možno niekoho napadne ,že vo svete je veľa 15 - 16 ročných hviezdičiek. No treba dodať, že za nimi stoja kvantá producentou.Čo mi tu na Slovensku mame asi ako prstov na ľavej ruke. Je vidno ,že viac ako polovica tohtoročných superstárs nemá nielen odspievané ale aj napočúvane. Niekto môže mať rozsah ako Pavarroti ,no keď pozná dokopy 3 speváčky veľa vody nenamúti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predchádzajúce ročníky ukázali ,že ani jeden superstar nedokázal preraziť. Ich albumy končia v akciových košoch za 2 eurá a ani pes ich neokašle.Aneta Langerova tam skončila tiež a podľa mňa mala asi navačšiu šancu uspieť. Koščová sa dala na Alternatívu. No v jej prípade to vyšlo asi tak, že keď nemám na mainstream,tak som alternatíva. Tak ako 90 percent slovenských kapiel. Ktoré sú v alternatíve iba pre to ,že nemajú naviac.Česť výnimkám. Tie sú skryté v kluboch. Pamätáte ešte na Sama tomečka? Ten po veľkom búme superstar. Pokračoval zo svojov skupinou a narazil na tú slovenskú malichernosť. Komerčné rádia mu povedali ,že ho nebudú hrať lebo hrá alternatívnu hudbu a nekomerčné, že komerčný popík. Atď ďalej,,,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Superstar má v sebe aj kus toho klamstva čo majú aj programy typu Modré z neba. Aj upratovačka z Hypermarketu môže byť hviezdna,úspešná speváčka. Preto ma/malo superstar vždy veľkú sledovanosť.

To ,že človek nemusí mať geniálny hlas a že dokonca nemusí 100 percentne intonovať je už dávno známe. Bob dylan by si ani v tom prípade neškrtol. Aj na toto by mohol niekto pomyslieť ,lebo ja mám pocit ,že žijú v inom svete. Kde všetci dobrý speváci intonujú, majú zaujímavé hlasy . No skrátka rodený speváci.

Ale čo ma najviac zaujíma na superstar. Sú samotný speváci. Nie ani ich samotný spev. Ale či zo seba nechajú spraviť niekoho ,čím vôbec nie su. Z puberťákou dospelé kusy mäsa na predaj. Z dievčat typ krásna mládá ,zdravá ,bezstarostná, inteligentná krasavica.Či z chalanov sladkých cukríkov alebo preexponovaných rockerov. Paradoxne superstár zabíja aj ten kúsok osobitosti ,čo každý z nich má. A možno práve preto mi príde najsympatickejší týpek čo si o sebe myslí ,že je rastafarian,ma rád raqqae,nebere sa vážne, o nejakom silnom hlase sa nedá ani žartovať. Je prirodzený a autentický. Moletka Alžbeta ,ktorá aj keby dostala kilo mejkapu tak z nej nebude královná krásy. Avšak má hlas ako remeň a premýšľa nad tým čo spieva..Ale mám pocit, že ani tento krát Slovensko nenájde svoju Superstar. Tie sú úplné niekde inde, no pre biznis nie su zaujímavý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ukameňujte ma :)

Radoslav Šipoš

Radoslav Šipoš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skomprimované panelákové "básničky" pre panelákových "psov"Viac na FCB page: Denník Bratislavského neurotika Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKultove nahravkyHROMADA č.1JAZZovinyKulturné oné..požitkyZrkadlenie

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu