reklama

Denník Bratislavského neurotika

Dárius Rusnák a ani moderátorka RTVS nie su extrémisti . Toto popletené rasové myslenie je špecifické všeobecne...možno v americkom filme by to posôbilo smiešne, ale tu je realitou ,že si chlapci obleču v piatok kroje thor steinar a na bráne sa čudujú prečo ich nevpustia na cigánsku žurku..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Reči typu :Však iba pravdu povedala!!!.Ukázalo sa ,že rasisti nie su iba "dedinčania" mimo Bratislavy .Ale stále ešte aj tý správne "mysliaci" bio žerúci,dobré filmy a hudbu počúvajuci ,ešte lepšie knihy čítajuci a čo vždy správne volia..."Vlohu" stredoeurópana postkomunistickej krajiny 21. storočia asi najlepšie opísala Vera Chytilová vo svojom najznámejšom filme ,kde ústami Bolka Polívky konštatuje "sekundárny" rasizmus Cigaňa vyhodíš,černoch ti nevadi!!!...pokračovanie konštatovania "pro mna cigán jak černoch" teda "primarny" (xenofobia) sa už medzi "správne" mysliacimi nenosí...je to sice postup ,ale aj tak stoji za hovno!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slovenským národným jedlom je podľa mojho výskumu Bratislavských reštauracií"soté". U nás doma tomu vravíme "čo dom dal"...v reštikách tomu pridávajú pre "exotiku" balkánske pomenovania..Srbský,Bulharský.. podľa toho kde práve nie je vojna..najhoršia verzia je ta z vietnamských bistier...

Pred 20 rokmi...Rodičia majú pokusy "ukázať" ,že existuje aj iný svet ako škola, panel a asfalt. Otec ma berie prvý krát na ryby!!..nahodime udice.... a čo budeme robiť teraz?...Teraz budeme čakat!!!..ticho čakáme dve hodiny...nič sa neudeje!! Otec je spokojný...ja mám pocit ,že som stratil dve hodiny života...Budúci týždeň to isté..Udice,ryby(nie na udici) a "nuda"...Nabudúce už protestujem..Počuj otec...vieš tie ryby ...kašlú na nás...cítia asi panelak alebo ja neviem...a vlastne čo by sme robili aj kebyže ich chytime?? Ja zjem rybu akurat tak v pomazánke!!!...nabudúce už nejdeme.
Po 20 rokoch...žijem život svojho otca... ...nezastavujem, keď tak pribrzdím a mám chuť "vyliezť" niekam kde nie sú ľudia,autá,telefónny signál.. iba "ryby" ktoré nechcem chytiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S vekom na mňa prichádza nepríjemný zvyk...zvykať si!!




 





 

Radoslav Šipoš

Radoslav Šipoš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skomprimované panelákové "básničky" pre panelákových "psov"Viac na FCB page: Denník Bratislavského neurotika Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKultove nahravkyHROMADA č.1JAZZovinyKulturné oné..požitkyZrkadlenie

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu