reklama

Denník Bratislavského neurotika

Sadnem do taxíku...asi 30tnik.. vidieť ,že v minulosti nabúchaný..dnes už s bruchom..na ruke pavučina...V autorádiu Landa.. Hej bratu.. ty si nácek,vravím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kedysi som bol vraví.. Čo aj ty?... Ja?.. Čo myslíš? S tričkom The Stooges tu vedľa teba sedím...Pankáč som bol!.. Typ sa na mňa usmeje.. To boli zlaté časy, vraví.. Dobre nám bolo nie...dnes je to o inom..dnes na seba ľudia nože vyťahujú...no pokiaľ si ja pamätám ,tak jediný kto v už 90 rokoch nosil nože ,ste boli vy bratu...(ticho)...ok máš pravdu...(ticho)...pred troma rokmi som sa zalubil... Do rómky...Konečne niečo rozumné ,vravím..máš tam aj Orlikov? .,Mám!.. Tak tam pusti skinhedskej stát!...ale iba kvôli tej basovej linke!!!, slová stoja za hovno! ..týpek sa pousmeje.. V taxíku je..(ticho)... začína hrať basa..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rytmus!! 

Pripomenul si mi rodinu Barčákových... 5 cigánskych chalošov.. čo si v smutnom 97om kúpili bomberi a dali si na ne nášivky..hanbím sa za svoju rasu!!...chceli takto "obelieť"...ani náckovia ani rómaci si nevedeli s touto novou situáciou 2 týždne čo počať...potom sa medzi sebou dohodli náckovia aj romáci, že dostanú nakladačku od obidvoch strán..."federácia" hanbím sa za svoju rasu... vydržala 2 týždne...mama Barčákových rozhodla.. Stahujeme sa!...do Zlatých Klasov..mamu neoklameš!!!

Radoslav Šipoš

Radoslav Šipoš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skomprimované panelákové "básničky" pre panelákových "psov"Viac na FCB page: Denník Bratislavského neurotika Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKultove nahravkyHROMADA č.1JAZZovinyKulturné oné..požitkyZrkadlenie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu